søndag 27. september 2015

Ukemeny uke 40

Denne uken er det mange som har høstferie og mange tar gjerne en tur til varmere land. Selv har jeg netopp vært på ferie så jeg skal holde meg hjemme, og til alle dere som også skal være hjemme, har jeg laget en ny matplan for kommende uke. Da håper jeg bare at du finner noe som du liker, lykke til.
 
MANDAG
 PENNE MED CHORIZO OG RØDLØK
Oppskriften finner du her


TIRSDAG
MIDDELHAVSLAKS MED TOMATER OG OLIVEN
Oppskriften finner du her


ONSDAG
BROCCOLISUPPE MED WASABI OG BACON
Oppskriften finner du her


TORSDAG
NAKKEKOTELETTER MED PROVENCEKRYDDER,
CRISPY SALAT OG NYDELIG POTETSALAT
Oppskriften finner du her


FREDAG
PIZZA MED GROVT MEL OG NYDELIG TOMATSAUS
Oppskriften finner du her


LØRDAG
OSTEBRIKKE PETIT
Oppskriften finner du her


SØNDAG
HØSTGRYTE MED LAM OG KANTARELLER
Oppskriften finner du her


UKENS DESSERT
TILSLØRTE BRINGEBÆR
Oppskriften finner du her


UKENS BAKST
BLÅBÆRKAKE
Oppskriften finner du her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar