tirsdag 14. oktober 2014

Mine beste retter med torsk

Torsk er den fisken jeg liker best, og bruker mest, derfor har jeg lagt ut mange retter med torsk på bloggen min. Torsk kan kokes, stekes, bakes og lages om til utallige retter, men jeg synes torsken er aller best når den bakes i ovnen. Her er oppskriften på noen av de torskerettene som jeg liker aller best, men det finnes mange flere gode fiskeretter på bloggen min.

BAKT TORSK I OVN
MED MANDELPOTETMOS, TOMAT OG EPLESALSA
Oppskriften finner du her


OVNSBAKT TORSK
MED RØDVINSSAUS OG POTETTERTE
Oppskriften finner du her



TORSK MED GULROTPURE
OG SOYASMØR
Oppskriften finner du her



TORSK I PANNE MED POTETMOS, 
STEKT LØK OG EPLE
Oppskriften finner du her


LETTSALTET TORSK
MED RØDBETER OG BACONMIKS
Oppskriften finner du her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar