torsdag 13. mars 2014

Lakseretter


Vi hører stadig at vi spiser for lite fet fisk, det er det lett å gjøre noe med. I "gamle dager" var avkokt laks med agurksalat en vanlig festmat til ulike anledninger, og jeg kan huske utallige laksemåltider med laks og agurksalat jeg bokstavelig talt har tygget meg igjennom der laksen har vært overkokt, agurksalaten i sureste eller søteste  laget, og det var en del år jeg ikke orket å spise laks.


I dag har vi heldigvis mange andre måter å tilberede laks på, og det er rett og slett bare fantasien som bremser oss, Til laks kan du brukes det meste som tilbehør og laks er virkelig festmat.
På bloggen min finner du ca. 30 lakseretter med forskjellig tilbehør, så prøv deg frem, det er ingen grunn til å ikke spise fet fisk, og oppskriftene finner du her




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar